Saturday, October 30, 2010

Egipat!!!

Evo ukratko da najavim o čemu se ovdje radi... Za par dana krećem na put za Egipat, koji bi trebao sve zajedno trajati 24 dana... Planiramo ja i prijatelj posjetiti Cairo, Bahariya oasis, Aswan, Abu Simbel, Luxor, Dahab, St. Catherine, Sueski kanal (Port Said, Ismailia i Suez) te na kraju Alexandria.

Detalje o tome gdje smo kada i koliko dobivati ćete po putu.Da li će mi uspjeti voditi ovaj blog uživo, iskreno nemam pojma. Vidjeti ćemo. Potruditi ću se kada god uhvatim malo interneta napisati ponešto gdje sam, kakvi su mi dojmovi, što sam vidio i ubaciti koju sliku.

Nadam se da će sve biti u redu, plan puta je dosta dobro razrađen, držite fige da bude takva i provedba.Pitate se zašto sam pokrenuo ovaj blog? Pa jednostavno zato jer ne znam niti jedan slični. haha... I čini mi se zanimljiva ideja. Ja bi čitao i pratio nešto takvo, tko zna, možda bude ljudi koji će ovo htjeti čitati. :)

No comments:

Post a Comment